Osa 5. LOJO

                               
                               LOJO

Lohja avas mulle portit lopullisesti huumeIden maailmaan. Valitettavasti...
Mut ei mennä asioiden edelle. Faktat on nää. Mutsille mul ei oo mitään asiaa fatsille mul ei oo mitään asiaa ja ikää oli 16v. Eli jos mielitekis jotain suuhun pantavaa niin olis kaks vaihtoehtoo. A) Meen töihin koulun ohella mitä vihasin muutenki ihan vitusti tai B) Meen sossuun kertomaan mun tilanteen. Ehkä ne voi jotenkin auttaa. Valitsin vaihtoehdon B ja dallasin sossu tädin luokse hattu kourassa. Kerroin tilanteeni ja se oli oikeesti aika paskamainen. Vkl ei saanu yöpyy asuntolassa. Eli oma kämppä oli saatava. Kerrotuani kurjan elämän tilanteeni sossu mamma vastas näin. Kyllä sinun vanhempiesi kuuluu huolehtia sinusta vielä tuon ikäisenä... Anteeks mut kuulitsä sanaakaa mitä mä sulle äsken kerroin? Mamma oli tosissaan. Lausunto oli siinä. Ei ollut enää kun yks vaihtoehto. Nimittäin C) Lätkä eli hassiksen myyminen.

      Laittomat päihteet & niiden käyttö

Homma oli nätisti sanottuna aivan vitun hulluu touhuu. Tähän aikaan en vielä ollut sekaantunut vahvempiin huumeisiin. Mutta dulla hasa mari nybly budi läby jne jne palo kuin oulun lippo pesis joukkuuen ensimmäinen lyönti vuoro sotkamon jymyä vastaan. Koko 3 vuoden ajan mitä olin koulussa niin poltettiin aina. Ja kun mä sanon aina niin tarkotan aamul ku heräs joka välitunnilla aamu päiväl päiväl iltapäiväl illal jos vaan oli mitä polttaa ja useimmiten oli. Oli bongit metässä jemmassa jengil oli pesolat (Vanhan koulu kunnan vaaka) koulus mukana myyntii varten. Ja hei kyse oli 15-18 vuotiaist kundeist! Aivan sairasta! Eikä kukaan huomannu musta et olin pilvessä kun suomen kesä. Tai siis jos huomas ni ei sanonu. Ei maikat ei asuntolan valvojat nobody! Kelataas takasin sossussa käyntiin. Mul oli tuttu pk seudul jol oli mahis isoihin määriin hassista. Kyselin vähä porukoilt et onks jollain tarvetta tai halua niin voin jeesaa korvausta vastaan. Ei tainnu mennä viikkoa kauempaa kun oltiin auton kyydis pk seudulta takas lohjalle hassis levyt sylissä. Se oli aivan päätöntä touhuu! Ja ne määrät... tein varmaankin kymmenkunta reissuu ennenku se loppu. Siellä päässä jäätiin haaviin. Itse en koskaan jääny. Läheltä piti... close but no cigar.
                           
                            Portti teoria

Osu ja uppos. Pilvestä piriin essoihin sieniin koksuun lsd:eehen you name it. Kaikkea muuta paitsi opiaatteja eikä koskaan suoneen. Siitä oon ilonen etten koskaan testannu subuu tai herskaa. Siin porukas mis liikuin ni ei ollu rapa nistei. Kyl niitä tuns mut kukaan ei meistä piikittäny siihen maailman aikaan. Se oli mahtavaa! Ihmettelin et mitä sitä horistaan et piriin jää koukkuun. Tai koksuun? Bullshit sanoin mä ja imuroin sitä pääsääntösesti joka vkl. Mun koukku kehitty jostain syystä pikku hiljaa. Mä vedin syötin koukkuineen päivineen.
                          Kättä lippaan

Kun on noin 3 vuotta pilves putkeen niin aika menee nopeesti. Yli 200h oli poissa oloja joita EN aikonut missään muodossa suorittaa. Jostain syystä sain tutkinnosta paperit suoritettu. Kertaakaan en oo sitä todistusta kenellekkään työtä hakiessani näyttänyt. Elämäni turhimmat kolme vuotta. Samana vuonna oli lähtö armeijan vihreisiin. Kondis oli luokkaa ei paska vaan vitun paska. Motivaatio täys pyöree nolla. Ja painoa 175cm pitkässä varressani satkun verran. 10.7 kaveri heitti mut intis porteille. Poltettiin vielä autossa yks mari sätkä ennenku menin sisään. Ekan puolen päivän jälkeen olin valmis lähtee vittuun siel. Vitutti kaikki alikessut kessut kapteeni vääpeli körmyt yms! Mä päätin vetää ihan läskiks alokas kauden ja koittaa hoitaa tää mahdollisimman iisisti. Alokas kausi meni. Hain kirjuriks ja pyörä mekaanikoks. Sijotus oli jotain siltä väliltä. Tiedustelija pioneeri... kiitti vitusti! Mut sit tapahtu jotain. Mä aloin digaa inttii. Yht äkkii liikkuminen ja salilla käynti oli parempaa ku ykskää linkku yläkertaa tai alakertaa. Mä olin ku uudestaa syntyny. Tammikuussa poistuin reserviin 25kg laihempana ja elämäni kondikses mittaris ikää 19v. Sanonta kuuluu. Armeija tekee pojasta miehen.

-Onnimanni.

Kommentit