Osa 4. Tervetuloa helvettiin


                                Kosto

Faijalle oli itsestään selvää tehdä rikosilmoitus tapahtuneesta ja pitää huolen että kaikki saa tietää mitä mutsi ja kumi faija on tehny mulle. Samalla tottakai kiillottaen omaa kilpeään kuinka helvetin hyvä isä hän on. Kyttikselle sossuun sossuun kyttikselle jne jne jne. Faija ties et nyt se pystyy aivo pesemään mut sen puolelle ja mut mutsii vastaan. Totta vitus se onnistu siin. Sen ei tarvinnu muuta tehä ku heittää bensaa liekkeihin.
                  Oma koti kullan kallis
Home sweet home. Vittu mä en saanu edes omaa kotiavainta. Faija ei pukenu mua ei antanu tasku fyrkkaa. Jääkaapis oli aina hodareita ja lihiksii. Joskus se teki färssin. Mä sain tehä ihan mitä vaan. Se oli niin pussy et ei sanonu mulle mistään. Kuivatin kukkaa huonees mul oli äly ämpäri metäs minkä se löys bongi repus maalasin graffitin huoneesee. Aina se murahti mut se oli siin. Himaanki toin kaikki pöllityt fillarit. Kartsalt oli kuitenki 7km faijalle. Se vaa kysy mistä noi o. Vastasin ei mistää ja se oli siin. Kissoi oli himas vaik olin niin allerginen kissoille et en saanu lopuks happee. Ainii ja mun astma ei parantanu asiaa yhtää. Kymmenii kertoi lekurii hengittää avaavaa lääkettä. Kissat ei lähteny mihinkää.
              
              Sayonara moth*er fu*ker

Ku muutin faijalle kaikki lähti käsist. Pölliminen pilven poltto dokaaminen imppaaminen lääkkeiden rouskuttelu grafujen ja tägien maalaaminen ja murtautumiset. Asuin loppu ajan vakkarina lohjal mihi pääsin kouluun ku joku oli jättäny tulematta. Jämä paikka. Vitutti en ois halunnu skoleen. ylä asteen 9 luokka meni erityisluokal. Käytännös valokuvailin kaupungil koko vuoden. se oli ihan nastaa. Asuin viikot asuntolas lohjal ja v loput faijal. Yks lauantai alku talvest mulle riitti. En muista mistä tuli riitaa sen kaa. Aloin pakkaa laukkuu ja sanoin nyt mä lähen pysyvästi vittuun täältä. Sit se tuli huoneen ovelle ja kysy mihin sä muka täältä lähtisit. Pyysin kerran sitä väistämään eikä se totellu. Enempää ajattelematta vedin sitä pataan niin et tipahti. Jotain mä huusin et takas en tuu moro. Lähin vetää mun kassin kaa kohti isoo tietä. Faijan hima oli yhen isontien varrel. Ainoo mahis oli koittaa liftata lohjalle. Mä liftasin vitun kauan ennenku yks rekka pysähty ja sen matka oli hyvinkäälle. Se kyl selvästi oli vähän huolissaan et miks mä oon keskel yötä keskel skuttaa peukalo kohti taivasta. Luovutin liftailun ja kaivoin lumikinokseen syvennyksen jonka vuorasin kledjuilla ja puin loput päälle. Piti hyväksyy se et ulkona joutuu nukkuu. Ei ollu eka kerta faijan toimest ulko unet. Muistan miten surullinen mä olin. Mul oli piirrustus kirja mihin mä aloin piirtää kaikkee. Koko yön valvoin. Aamun valjetessa dallasin ukin ja mummon luo. Ne asu aika lähel. Ehkä 2 kilsaa. Kerroin mikä juttu ja pyysin saada kyytii lohjalle. Ukki mut sit heitti. Sillä tiellä edelleen ollaan. Faijalle en menny takas.
-Onnimanni.

Kommentit