Osa 3 Mayday

         
                                    Osa 3 
                                  Mayday

                                 Isäpuoli.
En muista tarkalleen mut siitä ku mutsi ja faija eros meni about vuos kaks kun mutsi tapas uuden miehen. Siihen asti kaikki oli suht ok. Arilla ei ollut omia lapsia. Harrasti painon nostoa ja vaikutti aluks tosi kivalta. Se muutti meille. Eikä mennyt kauaa kun ne osti omakoti talon ja alko remppaa sitä. Sieltä koko helvetti sai alkunsa. Muutettiin sinne ja samoihin aikoihin aloitin 7 luokan.

                     Vihaa ja väkivaltaa

7 luokalla tapahtui ekat huume kokeiluni. Varastin kaiken mikä irti lähti aloin dokaamaan murtauduttiin autoihin ja veneisiin. Graffiteja maalattiin ja tägäiltiin koko kaupunki tukkoon. Olin räjähdys herkkä ja löin heti jos vähänkään joku katto väärin. Mua ei kiinnostanu vittuukaa mikään. Koulussa käytiin kun huvitti. Meil oli tiivis 4 kundin kopla. Kaikki 4 suht samoist lähtökohdist. Yhen vanhemmat oli kunnon sossu juoppoja. 4 lasta ja kämpäs vaan ryypättiin joka vitun päivä. Yhen mutsi veti pirii. Sen porukat oli outoja mut tosi kilttejä. Sit mun parhaan ystävän mutsi ja faija ei oikein huolehtinu siitä. Hän teki iksemurhan vuonna 2009. Se oli mun paras frendi. Me hiffattii toisiamme. Mä aloin jäämää kytille ja mutsille kii näist jutuist ja mutsi oli laittamas mua poika kotii. Ei laittanu. Ari eli mun puol faija alko käyttäytyy ku ois mun faija. Se ei mulle sopinu. Sit alko veri lentää.

                     Rikos ja Rangaistus

Mutsi alko rankasee mua aresteilla ja viemällä puhelimen 1kk. Kerran se pakotti mut laittaa verkkarit tai oranssit lappuhaalarit päälle kylille. Muuten en ois saanu mennä. Ari alko käskyttää ja kieltämään sitä ja tätä. Kelasin vaa et vitu homo mä en kuuntele sua vittuukaa. Mutsi sai jostain tietää et olin harrastanu seksii 13vuotiaana saman ikäisen tytön kaa. Tulin himaan kyliltä illal ja ulko ovel oli ari. En saanu tulla sisää. Näin ikkunast et mutsi oli puhelimes. Se oli soittanu tän tytön vanhemmille ja kertonu mitä ollaa tehty. Mul oli niin nöyryytetty olo ja olin niin raivostunu! Mutsi laitto aina pöytään istuu ja siel istuttii monta tuntii aina. En ikinä vastannu tai kertonu asioita mistä joku olis joutunu kuseeseen. Halusin aina vaan pois mut ari ja mutsi pakotti ja tenttas ja painosti mua. Mun huone oli ylä kerras. Räjähdin ja olin lähös ylös ku ari otti must kii. Vedin sitä nyrkillä naamaan. Se alko vääntää kättä ja istu mun päällä. Lopuks potkasin baarikaapin lasin paljaal jalal rikki et pääsisin pois sieltä. 5 centin vekki jalkaa ja sairaalaan. Tää oli vaan yks tapaus. Palataan myöhemmin muihin.

Faija ei koskaan sanonu mitään. Se vaa sano aina et näistä sit jutellaa. Joo joo. Ei juteltu. Ku jäin kii pilven poltost se oli vaa et ok. Kerran se löys bongin mun repust. Huus mulle et mikä tää o. Sanoin et en minä tiiä. Ja se oli siinä. Faija ei ikinä hakannu mua.... Fyysisesti...

                        Viimenen tikki

Menin kotiin jostain ja himas odottikin semmonen vastaan otto komitea. En muista mistä kaikki alkoi. Mutta rikoin korona kepin ja työnsin sen kepin mutsin rintaan ja raivosin et mä tapan sut jos et päästä mua. Mutsi pelästy ja niin mäkin vähän. Yht äkkii kaikki pimeni ja havahduin lattialt arin polvi mun rinnal. Se vittu veti mua keskelle kelloo. Raivosin ihan hulluna ja yritin päästä veks. Se vaa paino polveensa kovempaa rintaan. Oli pakko rauhottuu. Se kysy ooks rauhallinen jos päästän nyt. Vastasin oon. Ku se päästi potkasin täysii sitä ohimoon ja nyrkkiihän siit sai. Ari vei mut kellariin repi mun päältä vaatteet. Pelkät boxerit jalas pimeeseen puuvarastoon. Ulkona oli keski talvi eikä siel kellaris ollu lämmitystä. Korvasta tuli verta olin ihan mustelmilla ja sekasin. Tunteja jouduin olee siel. Sit mulle riitti. Pakkasin repun lähin kävelemään faijalle. Se asu about 5 kilsan pääs. En enää koskaan palannu mutsille. Ku pääsin faijalle se vei mut sairaalaan. Tää oli lotto voitto faijalle. Se pääs kostamaan mutsille ja sai samalla mut. Mä olin pelkkä pelinappula. Ja siitä päivästä lähtien alko kaikki menemään ihan päin vittua.

-Onnimanni.
         

Kommentit

  1. Hyvä blogi. Mulla oli oikeesti todi hyvä koti ja lapsuus. Mutta tunneskaala ja vähän kokemuksetkin oli samankaltaisia nuorena ja lapsena. Syy oli ADHD. Mutta oon sen ikäinen et sillon se oli MBD . BTW. Oon hulttiksen aviomies. Joo.. Se mulkku joka ei kohtele naistaan oikei. Mutta mä rakastan sitä. Ja en ole nynny ja hakkaa hulttista koska voin. Oikeestaan meillä molemmilla on impulssikontrolli huono. Arvaa minkä arvoisena itseäni pidän, kun käy jotain joka satuttaa rakastani. Tietty hänkään ei koskaan kerro kaikkea blogissaan. Mutta hitto kun harmittaa kun mokaan.
    Ja jos uskot et oon naisten hakkaajan perikuva; tää on 4. yli 5 vuotinen parisuhteeni, ja ekaa kertaa edes suutun pahasti riidellessä. Ja jos hulttiksen luulo, että joskus olisin suuttuneena halunnut fyysisesti satuttaa häntä. Hei.. mä olin itä-helsingissä 15 vuotta velaperijä/ongelmanratkaisijana ja pokena. Ja olen käynyt maisteriksi. Joten osaan olla pelottava. Mutta vihaan väkivaltaa. Itseltänikin. No joo. Jos saisin vakaan elämän, voisin luopua kädestä tai jalasta. Tiedän, koska oikea käsi oli 2 vuotta toimimaton...

    VastaaPoista

Lähetä kommentti