Osa 1. Avaus.


Moi.

Heti aluksi haluan sanoa että en osaa kirjoittaa. Joten pilkut pisteet yhdyssanat yms ei löydä tässä blogissa paikkojaan.

Unohdetut lapset.

Tässä blogissa haluan kertoa lapsuudestani. Haluan kertoa millainen lapsuuteni oli ja mitä lapsuudessani tapahtui ja miten kaikki tapahtuneet asiat on vaikuttanut elämääni.

Kuka olen?

Tahdon pysyä anonyyminä tässä blogissa. Minua voi kutsua vaikka nimellä Onnimanni.

Olen 80 luvulla syntynyt mies 1 lapsen isä. Asun tällä hetkellä pk seudulla mutta olen kotoisin uudelta maalta. Olen uhka peli sekä huume riippuvuudesta kärsivä luotto tiedot menettäny vakituisessa työssä käyvä veron maksaja. No... Edellä mainituista asioista onkin tarkoitus kirjoittaa.

Miksi?

En tiedä. Jostain syystä haluan jakaa ja kertoa ongelmistani ja mistä ongelmani johtuvat. Tiedän että en ole ainoa tässä maassa jonka lapsuus on ollut yhtä helvettiä. Enkä ole ainoa joka on edelleen siellä helvetissä. Haluaisin olla ääni meidän kaikkien puolesta.

Siinäpä ne tärkeimmät. Toivottavasti sinä joka luit tämän luet 2 osan. Kommentoi mitä ikinä mieleesi tulee olit sitten kokenut samanlaisia asioita tai et.

-Onnimanni.



Kommentit